iPhone 6 plus

Säger man ens mobil nu för tiden. Det var väl förr när mobiltelefonerna var nya. Då var dom mobila. Nu är dom smarta och kallas smartphone. Men som sagt, jag väntar på min iPhone 6 plus 128Gb rymdgrå. Tycker det är dåligt att den inte levererats tidigare. Har för mig att 5:an kom väldigt fort.…

Mina iPhones genom åren

i Skrivandet stund använder jag iPhone 5. Jag har beställt iPhone 6 plus och väntar frenetiskt.Funderar dock på hur 6:an kommer vara, eftersom rykten går om att den böjer sig väldigt lätt.Får se om jag kan vara försiktig eller kanske hitta något bra skal som hjälper till att hålla den intakt. Men angående mina iPhones…