Apple-TV 4 på gång

Ryktet säger att Apple-TV 4 är på gång. Att vi från och med nästa vecka (v44 2015) kommer kunna börja beställa nya Apple-TV från våra återförsäljare. Detta kommer bli otroligt gött och jag kommer beställa direkt! Fråga är ju nu om man kanske ska slå till på två fjärrkontroller, alltså en extra, om det nu…

Mina Apple-tv genom åren

Jag köpte mig en Apple-tv för några år sedan. Fungerar fantastiskt bra och används flitigt av alla i familjen. Används mest att streama på, från ipad. Då oftast viaplay eller netflix. (Barnen) Jag och min sambo använder den mest att Streama från HBO-nordic. Men så på senare tid har vi hyrt någon film med barnen…